[quote="Viniu"]
Dokładnie tak jest w standardzie w Fiacie Panda u mojej szanownej małżonki
Zamieszczone przez Hunter
k
, ten patent był też w skodach 105 i chyba 120
a co do wpadających żaróweczek to nie ma co narzekać bo u mnie śrubki od szkiełek tak już zerdzewiały że wymiana żaróweczek odbywa się tylko od strony bagażnika
k

Swoją drogą Octa 1.6 pod tym względem też się nie popisała... spróbujcie samodzielnie przy użyciu typowego klucza do świecy wymienić ostatnią świecę... powodzenia
wiec czasami z zasady wymienialem raz na rok. W Octavii plaskie pioro jest pewnie drozsze ale nie mam zamiaru sie tym przejmowac, odginac na postoju pior itp ...
w przeciwnym razie haczy podczas zmiany na 2 i 4 bieg ... opcja jest tez nie uzywac tych biegow
przykład z forum renówki
żarówki się przepalają to fakt, ale jest jeszcze coś - żeby wymienić żarówkę trzeba zdjąć zaślepkę w nadkolu i po omacku grzebać w zakamarkach, BRAWA dla konstruktora, proponuję mu wymianę na czas, w deszczu, na szosie jak będzie jechał w eleganckim ubraniu
Wczoraj przepaliła mi się żarówka przedniego kierunkowskazau od strony kierowcy. Wymiana zajęła mi 3 h. Najpierw próbowałem wyjąć tą przepaloną przez dziurę w nadkolu - totalne fiasko. Poźniej zdjąłem nadkole - poszło lepiej, bo oddzialiłem jedną ręką a w zasadzie dwoma palcami żarówkę od "nakrętki". Następnie za pomocą gumy do żucia i ołówka wyciągnąłem żarówkę z klosza. :mrgreen: Przez następne 10 min głowiłem się którą czynność wykonać najpierw w odwotnej kolejności. W sumie 2,5 godziny. W końcu odkręciłem zderzak i reflektor no i... jakoś się udało <piwko> Czas 30 min. Tak więc skoda to super autko


Powaznie jednak mowiac to Czesci maja jakis wplyw na to jakie te auta sa. Jest osrodek rozwoju chyba w Mlada Boleslaw w ktorym oczywiscie pracuja nie tylko Czesi ale jednak jakis wklad w rozwoj produktow w grupie VW maja. Twin Door chyba wlasnie tam powstal.
Rozbieralem i stwierdzam ze jest standartowy - klucz z Castoramy pasuje
Komentarz